Wydział Inwestycji i Remontów
Wydział Inwestycji i Remontów
Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
Łódź, ul. Pienista 71
tel. (47) 841 39 60, 841 39 61, 841 39 62
Adres do korespondencji:
91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
adres mailowy: wir@ld.policja.gov.pl
Naczelnik Wydziału
młodszy inspektor Przemysław Gaworowski
Zastępca Naczelnika
komisarz Łukasz Gliźniewicz
Zakres zadań Wydziału Inwestycji i Remontów:
- Planowanie, przygotowywanie i realizowanie zadań inwestycyjnych i remontowych dla jednostek Policji.
- Przygotowywanie i realizowanie zadań remontowo-konserwacyjnych w obiektach Komendy.
- Planowanie i realizowanie wydatków budżetowych ponoszonych w ramach działalności wydziału.
- Zapewnienie bazy lokalowej na potrzeby jednostek Policji i ich ewidencja.
- Prowadzenie gospodarki nieruchomościami Komendy oraz regulowanie stanów prawnych nieruchomości.
- Prowadzenie działań związanych z bieżącym funkcjonowaniem obiektów, dostawą mediów, racjonalnym prowadzeniem gospodarki energetycznej i cieplnej, utrzymaniem właściwego stanu sanitarno-higienicznego, a także wywozem nieczystości.
- Prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej składników majątkowych oraz odpowiedzialność w tym zakresie.
- Opracowywanie projektów decyzji administracyjnych Komendanta w sprawach mieszkaniowych.
- Administrowanie zasobami mieszkaniowymi będącymi w dyspozycji Komendanta.
- Prowadzenie obsługi mieszkaniowej policjantów.
- Opracowywanie dokumentacji do przeprowadzenia procedur przetargowych w zakresie właściwości wydziału.
- Organizowanie i realizowanie zadań związanych z ochroną środowiska w Komendzie i jednostkach Policji.
- Wykonywanie prac porządkowych w pomieszczeniach i na terenach zewnętrznych należących do Komendy.
- Realizowanie przedsięwzięć związanych z przygotowaniami obronnymi Komendy w zakresie właściwości wydziału.