Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi posiada Elektroniczną Skrzynkę Podawczą na platformie ePUAP o nazwie: 517ya2gmm6/SkrytkaESP. Umożliwia ona przyjmowanie i obsługę dokumentów elektronicznych podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnionych za pomocą Profilu Zaufanego (PZ). Należy pamiętać, że w celu złożenia wniosku do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi konieczne jest posiadanie bezpłatnego konta użytkownika na platformie ePUAP.
Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi:
- Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza lub dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- Dostarczenie dokumentu podpisanego bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą kwalifikowanego certyfikatu poprzez pocztę elektroniczną na adres komendant@ld.policja.gov.pl Jednocześnie informujemy, że wysłanie dokumentów tą drogą nie zapewnia uzyskania urzędowego poświadczenia odbioru. Takie poświadczenie można uzyskać, przekazując dokument on-line na stronie Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
- Złożenie dokumentów od 8.00 do 16.00 w Punkcie Obsługi Interesanta KWP w Łodzi przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi na następujących nośnikach danych: pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0; płyta CD-RW.
Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi:
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Akceptowalne formaty załączników to: DOC, RTF, ODS, ODT, XLS, CSV, TXT, JPG, PDF, ZIP.
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3 MB.
Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.