Sekcja do spraw Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych
Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych
Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi
ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź
tel. 47 841 22 95
adresy mailowe: zampub@ld.policja.gov.pl, fundusze@ld.policja.gov.pl
- plan zamówień publicznych - http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl
- postępowania o udzielenie zamówienia - https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_lodz
Kierownik Sekcji
Anna Mijas-Golasińska
Zadania Sekcji ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych KWP w Łodzi:
- w zakresie Zamówień Publicznych:
- Realizacja zadań dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych na potrzeby KWP w Łodzi oraz podległych jej komend miejskich i powiatowych Policji.
- Zapewnienie zgodności realizowanych zadań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.
- Współpraca z komórkami Komendy w zakresie prowadzonych postepowań i realizowanych zadań z zakresu zamówień publicznych.
- Sporządzanie zbiorczego planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy oraz sprawozdania z udzielanych zamówień zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Prowadzenie rejestru umów i postępowań udzielanych w trybach ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Opracowywanie wewnętrznych procedur oraz dokumentów stosowanych przy udzielaniu zamówień publicznych w jednostce.
- w zakresie Funduszy Pomocowych:
- Monitorowanie programów umożliwiających absorpcję środków pomocowych z funduszy UE i innych źródeł krajowych i zagranicznych.
- Przygotowywanie materiałów dla potrzeb pozyskiwania zewnętrznych funduszy pomocowych.
- Kontakty z przedstawicielami funduszy pomocowych (m.in. Instytucje Zarządzające).
- Prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi projektami.
- Monitorowanie i ewaluacja realizowanych projektów.
- Realizacja zadań z zakresu pozyskiwania darowizn dotacji.
- Sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości.
- Opracowywanie wewnętrznych procedur oraz dokumentów stosowanych w jednostce przy realizacji zadań z zakresu funduszy pomocowych.